Бюлетин - наредби
Правила и условия за бюлетин
на michaelserge.com - онлайн магазин за мъже
СПИСЪК НА СЪДЪРЖАНИЕТО
Раздел 1 Определения
Раздел 2 Бюлетин
Раздел 3 Жалби
Раздел 4 Лични данни
Раздел 5 Заключителни разпоредби
Раздел 1 ДЕФИНИЦИИ
Потребител – потребител по смисъла на Директива 2011/83/ЕС на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2011 г. относно правата на потребителите, изменяща Директива 93/13/ЕИО на Съвета и Директива 1999/44/ЕО на Европейския парламент и на Съвет и отмяна на Директива 85/577/ЕИО на Съвета и Директива 97/7/ЕО на Европейския парламент и на Съвета.Бюлетин – безплатна услуга, предоставяна по електронен път, която позволява на Клиента да получава предварително поръчани новини, свързани с Магазина, изпратени от Доставчика на услуги по електронен път. Включва информация за оферти, отстъпки и нови продукти в Магазина.
Mагазин – онлайн магазин под името michaelserge.com – онлайн магазин за мъже, поддържан от Доставчика на услуги на следния адрес: https://michaelserge.com
Доставчик на услуги - АЛБИН КАМИЛ ПОПЛАВСКИ, предприемач, извършващ стопанска дейност под търговското наименование BM ALBIN POPŁAWSKI, вписан в Централния регистър и информация за стопанската дейност, водена от министъра, компетентен по икономика и поддържане на Централния регистър и информация за стопанската дейност, ДДС на Европейския съюз Идентификационен номер PL9261565906, REGON бр. 080219259, ул. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Полша.
Клиентски – всяко лице, използващо услугата Бюлетин.
Раздел 2 БЮЛЕТИН
- Клиентът използва услугата Бюлетин доброволно.
- За използването на услугата Бюлетин са необходими устройство с най-новата версия на уеб браузър, поддържащ JavaScript и файлове с бисквитки и с достъп до Интернет, както и активен имейл акаунт.
- Имейлите в рамките на тази услуга ще бъдат изпращани на имейл адреса на Клиента, предоставен при абонамент за бюлетин.
- За да сключи Договора и да се абонира за Бюлетин, на първата стъпка Клиентът въвежда своя имейл адрес на определено място в Магазина с цел получаване на съобщенията за Бюлетин. При абонамент за бюлетина се сключва договорът за услугата и Доставчикът на услугата започва да предоставя услугата на Клиента, съгласно подраздел 5.
- За правилното предоставяне на услугата Бюлетин, Клиентът е длъжен да предостави правилния си e-mail адрес.
- Информация за анулирането на абонамента за бюлетина и връзката за отписване ще се появят в кореспонденцията по имейл.
- Клиентът може да кандидатства за отмяна на абонамента си за бюлетина по всяко време, без да посочва причина и да поема каквито и да било разходи, като използва опцията, посочена в подп. 6 или чрез изпращане на имейл на имейл адреса на Доставчика на услуги: shop@michaelserge.com.
- Щракването върху връзката за отписване или изпращането на имейл с молба за анулиране на абонамента ще доведе до незабавно прекратяване на договора за предоставяне на тази услуга.
Раздел 3 ЖАЛБИ
- Жалби относно бюлетина трябва да се изпращат на следния имейл адрес: shop@michaelserge.com.
-
Доставчикът на услуги ще отговори на жалба в рамките на 14 дни от получаването й.
ИЗВЪНСЪДЕБЕН МЕХАНИЗЪМ ЗА ЖАЛБИ И ЗАЩИТА -
В случай, че процедурата по рекламация не доведе до очакваните резултати, Потребителят може да използва, например:
-
съдействие на компетентни Европейски потребителски център на EEC-Net. Центровете предоставят на потребителите информация за техните права и подпомагат решаването на индивидуални проблеми с трансграничните транзакции. Помощта на потребителските центрове по подразбиране е безплатна.
Списък на потребителските центрове, компетентни за всяка страна, може да бъде намерен на адрес: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/; - Разрешаване на онлайн спорове (ODR) разработено от Европейската комисия, достъпно на: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
-
съдействие на компетентни Европейски потребителски център на EEC-Net. Центровете предоставят на потребителите информация за техните права и подпомагат решаването на индивидуални проблеми с трансграничните транзакции. Помощта на потребителските центрове по подразбиране е безплатна.
-
Освен това в Република Полша са налични следните опции за поддръжка:
- медиации, провеждани от местно компетентен Регионален търговски инспектор, към когото трябва да се отправи заявление за медиация. Производството по подразбиране е безплатно. Списък на инспекторатите може да бъде намерен на адрес: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- съдействие на местно компетентния постоянен арбитражен съд за потребители, работещ с Регионалния търговски инспектор, където трябва да се подаде заявление за преразглеждане пред арбитражния съд. Производството по подразбиране е безплатно. Списъкът на съдилищата е достъпен на следния адрес: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- безплатна помощ на общинския или окръжния адвокат на потребителите.
Раздел 4 ЛИЧНИ ДАННИ
- Администратор на лични данни, предоставени от Клиента във връзка с абонирането за бюлетина, е Доставчикът на услуги. Подробна информация за обработката на лични данни от Доставчика на услугата – включително други цели и основания за обработка на данни, както и за получателите на данни – може да бъде намерена в Политиката за поверителност, достъпна в Магазина – поради принципа на прозрачност, съдържащ се в Общ регламент за защита на данните на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на данните – „GDPR".
- Данните на Клиента се обработват с цел изпращане на бюлетина. Основа за обработка на лични данни в този случай е споразумение за услуга или дейности, предприети по искане на Клиента с цел сключване на такова споразумение (чл. 6, параграф 1, буква б) от GDPR, както и легитимен интерес на Доставчик на услуги, който се състои в обработка на данни с цел установяване, упражняване или защита на възможни искове (точка (е) от член 6, параграф 1 от GDPR).
- Предоставянето на данни от Клиента е доброволно, но в същото време е необходимо за предоставяне на услугата Бюлетин. Непредоставянето на данни означава, че Доставчикът на услуги няма да може да предостави такава услуга.
-
Данните на Клиента ще бъдат обработвани до:
- Клиентът се отказва от бюлетина;
- Клиентът или Доставчикът на услуги престава да може да упражнява искове, свързани с бюлетина;
- Възражението на Клиента срещу обработването на личните му данни се приема – ако обработването се основава на легитимен интерес на Доставчика на услуги
-
Клиентът има право да поиска:
- достъп до личните им данни,
- тяхното коригиране,
- тяхното изтриване,
- ограничаване на обработката,
-
прехвърляне на данни към друг администратор
и правото на: - възразява срещу обработването на данни по всяко време на основания, свързани с конкретна ситуация на Клиента – срещу обработване на лични данни, отнасящи се до субекта на данните, въз основа на член 6, параграф 1, буква е) от GDPR (т.е. на преследвани законни интереси от контролера).
- За да упражни правата си, Клиентът следва да се свърже с Доставчика на услугата.
- Ако Клиентът счита, че данните му се обработват неправомерно, той/тя може да подаде жалба до председателя на Службата за защита на личните данни.
Раздел 5 ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
- Доставчикът на услуги си запазва правото да променя тези Общи условия само по съществени причини. Съществена причина се разбира като необходима промяна в Общите условия поради: модернизация на услугата за бюлетин или изменения в разпоредбите на законодателството, приложими към услугата на Доставчика на услуги.
- Информация за планираните промени в Общите условия ще бъде изпратена на имейл адреса на Клиента, посочен при абониране за Бюлетин най-малко 7 дни преди влизането на промените в сила.
- Ако Клиентът не възрази срещу планираната промяна до момента, в който тя влезе в сила, ще се счита, че той/тя я е приел.
- Ако Клиентът не приеме планираните промени, той/тя следва да изпрати уведомление за този факт на e-mail адреса на Доставчика: shop@michaelserge.com. Това ще доведе до прекратяване на договора за услуги на датата, на която планираните промени влязат в сила.
- На Клиента е забранено да предоставя съдържание с незаконен характер.
- Договорът за предоставяне на услугите на Бюлетин се сключва на английски език.
- Всеки спор, възникнал между Доставчика на услугата и Клиента, който не е Потребител, ще бъде отнесен до съда, компетентен по седалището на Доставчика на услуги.