Правила и условия за бюлетин

на michaelserge.com - онлайн магазин за мъже

СПИСЪК НА СЪДЪРЖАНИЕТО
Раздел 1 Определения
Раздел 2 Бюлетин
Раздел 3 Жалби
Раздел 4 Лични данни
Раздел 5 Заключителни разпоредби

Раздел 1 ДЕФИНИЦИИ

Потребител – потребител по смисъла на Директива 2011/83/ЕС на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2011 г. относно правата на потребителите, изменяща Директива 93/13/ЕИО на Съвета и Директива 1999/44/ЕО на Европейския парламент и на Съвет и отмяна на Директива 85/577/ЕИО на Съвета и Директива 97/7/ЕО на Европейския парламент и на Съвета.
Бюлетин – безплатна услуга, предоставяна по електронен път, която позволява на Клиента да получава предварително поръчани новини, свързани с Магазина, изпратени от Доставчика на услуги по електронен път. Включва информация за оферти, отстъпки и нови продукти в Магазина.
Mагазин – онлайн магазин под името michaelserge.com – онлайн магазин за мъже, поддържан от Доставчика на услуги на следния адрес: https://michaelserge.com
Доставчик на услуги - АЛБИН КАМИЛ ПОПЛАВСКИ, предприемач, извършващ стопанска дейност под търговското наименование BM ALBIN POPŁAWSKI, вписан в Централния регистър и информация за стопанската дейност, водена от министъра, компетентен по икономика и поддържане на Централния регистър и информация за стопанската дейност, ДДС на Европейския съюз Идентификационен номер PL9261565906, REGON бр. 080219259, ул. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Полша.
Клиентски – всяко лице, използващо услугата Бюлетин.

Раздел 2 БЮЛЕТИН

  1. Клиентът използва услугата Бюлетин доброволно.
  2. За използването на услугата Бюлетин са необходими устройство с най-новата версия на уеб браузър, поддържащ JavaScript и файлове с бисквитки и с достъп до Интернет, както и активен имейл акаунт.
  3. Имейлите в рамките на тази услуга ще бъдат изпращани на имейл адреса на Клиента, предоставен при абонамент за бюлетин.
  4. За да сключи Договора и да се абонира за Бюлетин, на първата стъпка Клиентът въвежда своя имейл адрес на определено място в Магазина с цел получаване на съобщенията за Бюлетин. При абонамент за бюлетина се сключва договорът за услугата и Доставчикът на услугата започва да предоставя услугата на Клиента, съгласно подраздел 5.
  5. За правилното предоставяне на услугата Бюлетин, Клиентът е длъжен да предостави правилния си e-mail адрес.
  6. Информация за анулирането на абонамента за бюлетина и връзката за отписване ще се появят в кореспонденцията по имейл.
  7. Клиентът може да кандидатства за отмяна на абонамента си за бюлетина по всяко време, без да посочва причина и да поема каквито и да било разходи, като използва опцията, посочена в подп. 6 или чрез изпращане на имейл на имейл адреса на Доставчика на услуги: shop@michaelserge.com.
  8. Щракването върху връзката за отписване или изпращането на имейл с молба за анулиране на абонамента ще доведе до незабавно прекратяване на договора за предоставяне на тази услуга.

Раздел 3 ЖАЛБИ

  1. Жалби относно бюлетина трябва да се изпращат на следния имейл адрес: shop@michaelserge.com.
  2. Доставчикът на услуги ще отговори на жалба в рамките на 14 дни от получаването й.

    ИЗВЪНСЪДЕБЕН МЕХАНИЗЪМ ЗА ЖАЛБИ И ЗАЩИТА
  3. В случай, че процедурата по рекламация не доведе до очакваните резултати, Потребителят може да използва, например:
    1. съдействие на компетентни Европейски потребителски център на EEC-Net. Центровете предоставят на потребителите информация за техните права и подпомагат решаването на индивидуални проблеми с трансграничните транзакции. Помощта на потребителските центрове по подразбиране е безплатна.
      Списък на потребителските центрове, компетентни за всяка страна, може да бъде намерен на адрес: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/;
    2. Разрешаване на онлайн спорове (ODR) разработено от Европейската комисия, достъпно на: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. Освен това в Република Полша са налични следните опции за поддръжка:
    1. медиации, провеждани от местно компетентен Регионален търговски инспектор, към когото трябва да се отправи заявление за медиация. Производството по подразбиране е безплатно. Списък на инспекторатите може да бъде намерен на адрес: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. съдействие на местно компетентния постоянен арбитражен съд за потребители, работещ с Регионалния търговски инспектор, където трябва да се подаде заявление за преразглеждане пред арбитражния съд. Производството по подразбиране е безплатно. Списъкът на съдилищата е достъпен на следния адрес: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. безплатна помощ на общинския или окръжния адвокат на потребителите.

Раздел 4 ЛИЧНИ ДАННИ

  1. Администратор на лични данни, предоставени от Клиента във връзка с абонирането за бюлетина, е Доставчикът на услуги. Подробна информация за обработката на лични данни от Доставчика на услугата – включително други цели и основания за обработка на данни, както и за получателите на данни – може да бъде намерена в Политиката за поверителност, достъпна в Магазина – поради принципа на прозрачност, съдържащ се в Общ регламент за защита на данните на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на данните – „GDPR".
  2. Данните на Клиента се обработват с цел изпращане на бюлетина. Основа за обработка на лични данни в този случай е споразумение за услуга или дейности, предприети по искане на Клиента с цел сключване на такова споразумение (чл. 6, параграф 1, буква б) от GDPR, както и легитимен интерес на Доставчик на услуги, който се състои в обработка на данни с цел установяване, упражняване или защита на възможни искове (точка (е) от член 6, параграф 1 от GDPR).
  3. Предоставянето на данни от Клиента е доброволно, но в същото време е необходимо за предоставяне на услугата Бюлетин. Непредоставянето на данни означава, че Доставчикът на услуги няма да може да предостави такава услуга.
  4. Данните на Клиента ще бъдат обработвани до:
    1. Клиентът се отказва от бюлетина;
    2. Клиентът или Доставчикът на услуги престава да може да упражнява искове, свързани с бюлетина;
    3. Възражението на Клиента срещу обработването на личните му данни се приема – ако обработването се основава на легитимен интерес на Доставчика на услуги
    – в зависимост от това какво е приложимо в даден случай и какво се случва най-късно.
  5. Клиентът има право да поиска:
    1. достъп до личните им данни,
    2. тяхното коригиране,
    3. тяхното изтриване,
    4. ограничаване на обработката,
    5. прехвърляне на данни към друг администратор
      и правото на:
    6. възразява срещу обработването на данни по всяко време на основания, свързани с конкретна ситуация на Клиента – срещу обработване на лични данни, отнасящи се до субекта на данните, въз основа на член 6, параграф 1, буква е) от GDPR (т.е. на преследвани законни интереси от контролера).
  6. За да упражни правата си, Клиентът следва да се свърже с Доставчика на услугата.
  7. Ако Клиентът счита, че данните му се обработват неправомерно, той/тя може да подаде жалба до председателя на Службата за защита на личните данни.

Раздел 5 ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

  1. Доставчикът на услуги си запазва правото да променя тези Общи условия само по съществени причини. Съществена причина се разбира като необходима промяна в Общите условия поради: модернизация на услугата за бюлетин или изменения в разпоредбите на законодателството, приложими към услугата на Доставчика на услуги.
  2. Информация за планираните промени в Общите условия ще бъде изпратена на имейл адреса на Клиента, посочен при абониране за Бюлетин най-малко 7 дни преди влизането на промените в сила.
  3. Ако Клиентът не възрази срещу планираната промяна до момента, в който тя влезе в сила, ще се счита, че той/тя я е приел.
  4. Ако Клиентът не приеме планираните промени, той/тя следва да изпрати уведомление за този факт на e-mail адреса на Доставчика: shop@michaelserge.com. Това ще доведе до прекратяване на договора за услуги на датата, на която планираните промени влязат в сила.
  5. На Клиента е забранено да предоставя съдържание с незаконен характер.
  6. Договорът за предоставяне на услугите на Бюлетин се сключва на английски език.
  7. Всеки спор, възникнал между Доставчика на услугата и Клиента, който не е Потребител, ще бъде отнесен до съда, компетентен по седалището на Доставчика на услуги.