Уважаеми клиенти,

В нашия магазин, ние ценим вашето пълно удовлетворение от вашите покупки. Разбираме, че понякога даден продукт може да не отговаря на вашите очаквания, може да е дефектен или просто да промените решението си. Ето защо ние предлагаме лесен и удобен процес на връщане, както и възможност за рекламация на продукта.

Как да направите връщане?

Ако искате да върнете продукт, имате време до 30 дни от датата на получаване на пакета. За да започнете процеса на връщане, просто свържете се с нас чрез ЧАТ, изпратете имейл. След като получим вашата заявка, ние ще организираме безплатна куриерска услуга за получаване на продукта на посочения от вас адрес. 

Ако забележите, че продуктът е дефектен или не отговаря на описанието си, имате право на рекламация. За да направите това, моля, свържете се с нас по имейл или чрез формата за контакт, като опишете проблема и прикачите снимки на продукта (ако е възможно). След като получим вашата жалба, ще я прегледаме незабавно и ще ви информираме за следващите стъпки.

Кога ще получите възстановяване на сумата?

Ние гарантираме, че възстановяването на сумата за върнатия продукт ще бъде извършено в рамките на максимум 7 дни от момента, в който продуктът достигне нашия склад. При уважена рекламация предлагаме ремонт, замяна с нов продукт или връщане на сумата според вашите предпочитания. Парите ще бъдат възстановени чрез същия метод на плащане, който е бил използван за плащане на поръчката. Надяваме се, че нашата гъвкава политика за връщане и ефективният процес на оплакване ще направят вашето пазаруване при нас още по-удобно и сигурно.

Не забравяйте, че ние сме тук, за да помогнем и да отговорим на всички въпроси, които може да имате.